Vraag
Eén opdracht met twee vragen. Groothandel Gymna breidde zijn showroom uit voor oefenmateriaal voor kinesisten. Zo kwam er meer ruimte vrij voor eigen producten, maar ook voor die van partnerbedrijf Barthels Medical. Barthels Medical is een groothandel voor huisartsen en verpleegkundigen.
Twee merken en twee doelpublieken met een zekere affiniteit, maar toch elk verschillend.
Aan ons om én die uitbreiding in te vullen én beide productlijnen de aandacht te geven die ze verdienen in deze uitbreiding en herinrichting van hun showroom, zonder dat ze elkaar voor de voeten lopen.
Antwoord
We brachten de producten van beide bedrijven onder in aparte zones. Met uitzondering van bijvoorbeeld ontsmettingsproducten, een productcategorie waarin beide type klanten geïnteresseerd zijn. Gemeenschappelijke ruimtes zoals de ontvangstbalie, overlegruimtes en de opleidingszaal fungeren als overgangszones.
De investeringsproducten zoals behandeltafels krijgen met een centrale plaats de aandacht die ze verdienen, terwijl de shoppingitems (lagere prijzen en dus een korter beslissingstraject) een minder prominente plaats innemen.
We stippelden bij de herinrichting van deze showroom een logische, natuurlijke flow uit voor de verkopers van elk merk. Van het koffietje bij ontvangst, tot het moment dat ze met de klant aan tafel schuiven om meer in detail te gaan.
We care about the details
- Wooden Fitness is een lijn van houten fitnesstoestellen. Een geweldig design, dus dankbare blikvangers voor de herinrichting van de showroom. Wij lieten ze helemaal tot hun recht komen met een houten vloer en een muurbestickering die doen dromen van het prachtige Scandinavië.
- In een showroom moeten uw producten met de aandacht gaan lopen. Daarom hielden we de branding op sommige plekken bewust sober door voor zwartafdrukken van de logo’s te kiezen.
Let’s talk about
your project!
Wenst u meer informatie over onze dienstverlening,
of denkt u over een toekomstig project?
Neem dan vrijblijvend contact met ons op.