Vraag
Een warme omgeving. Een bank- en verzekeringskantoor waar klanten zich meteen op hun gemak voelen, maar met respect voor de Fincare look-and-feel.
Antwoord
U welkom voelen, dat begint met een goed onthaal. Voor zaakvoerder Jan was het belangrijk dat het voor klanten meteen duidelijk was waar ze zich moesten aanmelden. We creëerden een logische flow van het moment dat een klant binnenstapt tot het moment dat hij of zij plaatsneemt in de comfortabele zetel van de wachtruimte.
Wit als hoofdkleur geeft de inrichting van dit bank- en verzekeringskantoor een strak en modern uiterlijk. Houten elementen brengen dan weer zachtheid en warmte.
Aan de voorzijde van het bank- en verzekeringskantoor is een ruimte voorzien voor snel advies. De glazen wanden trekken het natuurlijk licht dieper het kantoor binnen, terwijl een glasbestickering toch voldoende privacy garandeert zónder het contact met de rest van het kantoor te verliezen.
We care about the details
- Het herkenbare groen van Fincare keert op verschillende plaatsen terug in de inrichting van het bankkantoor: in de bureaustoelen, de signalisatie op de deuren en op de accentmuren.
- De quotes op de muren zorgen voor een humoristische knipoog. Ja, bankzaken zijn serious business, maar het contact is hier vlot en persoonlijk. En dat is precies wat de inrichting van dit bank- en verzekeringskantoor
Let’s talk about
your project!
Wenst u meer informatie over onze dienstverlening,
of denkt u over een toekomstig project?
Neem dan vrijblijvend contact met ons op.